Na dlhšej jazde ale hnevá radarový tempomat. Je príliš opatrný, dokáže brzdiť aj vtedy, keď začne na diaľnici predbiehať auto ďaleko pred vami a kým sa k nemu trochu priblížite, už je dávno zaradené.
Okrem toho brzdí najprv jemne a potom až príliš horlivo, pri každom zaradení iného auta pred Hondu slabo pípne. A radar sa nedá vypnúť samostatne, čiže idem buď na tempomate s radarom alebo bez tempomatu. Výsledkom je, že ho nezapínam vôbec. Som zvedavý ako sa ukáže v dlhodobom testovaní a či si na seba napokon zvykneme.
Otáznikom bude i dosiahnutá kombinovaná spotreba, keďže v klasickom teste nám vyšla dokonca vyššia než s predošlým väčším motorom a manuálnou prevodovkou. Deviaty stupeň v testovanom kuse dostáva slovo len výnimočne na diaľnici. Auto síce točí prijemných 2-tisíc otáčok, ale spotreba je stále okolo sedem litrov na 100 kilometrov.
Kde CR-V po prvých stovkách kilometrov chválim, je jej praktickosť a priestrannosť. Veľký kufor, doširoka sa otvárajúce zadné dvere, ovládanie niektorých prvkov (s výnimkou palubného displeja v strede) je jednoduché.
Spolu s odhlučnením jazdy sme ju aj z týchto dôvodov v klasickom teste nazvali najlepším stredne veľkým rodinným SUV, počas nasledujúcich troch mesiacov to bude musieť obhájiť a bude priestor dozvedieť sa aj niečo o spoľahlivosti.
Napíšte nám do diskusie, čo by vás zaujímalo.
Technické údaje Honda CR-V 1,6 i-DTEC 160 9AT Executive | |
Parameter | Hodnota |
Motor | 1,6 diesel |
Výkon (kW (k) pri ot/min) | 118 (160) pri 4000 |
Krútiaci moment (Nm pri ot/min) | 350 pri 2000 |
Pohon | všetkých kolies |
Zrýchlenie - 0 na 100 km/h (s) | 9.7 |
Spotreba - mesto/mimo mesta/kombinovaná (l/100 km) | 5,5/4,7/5,1 |
Priemerná spotreba užívateľov podľa Spritmonitor.de | n |
Objem kufra - základ/sklopené sedadlá (l) | 589/1669 |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 1728 |
Rozmery - dĺžka/šírka/výška (mm) | 4605/1820/1685 |
Cena (eur s DPH) | úplný základ 21 350; tento kus 38 899 |