V európskej ponuke modelov TGI už figuruje Mii, Ibiza a Leon. Arona TGI prichádza do skupiny bez akejkoľvek zmeny výzoru. Jedinou zmenou tak ostane označenie na veku batožinového priestoru.
Plynovú Aronu bude poháňať litrový trojvalec. Ten ponúkne výkon 66 kW (90 k) a krútiaci moment 118 Nm. S manuálnou šesťstupňovou prevodovkou dokáže na stovku zrýchliť za 12,8 sekundy a maximálne bude uháňať 172 kilometrov za hodinu.
Omnoho zaujímavejšie sú údaje o spotrebe. Výrobca udáva kombinovanú hodnotu 14,3 kilogramu CNG na kilometer. Pri plnej nádrži to znamená dojazd na CNG až 400 kilometrov. Ak dôjde plyn, tak je v zálohe benzínová nádrž. Tá má ale malý objem a ponúkne dojazd maximálne 160 kilometrov.
Seat Arona TGI - nádrže sú v kufri
Kým zvonka rozdiely medzi štandardnými verziami a TGI priam neexistujú, vnútri je to trochu iné. Nádrže si našli miesto v kufri, čo znamená, že z pôvodných 400 litrov je, v plynovej verzii, 282 litrov. Potešujúce tak ostáva aspoň to, že Arona TGI vypúšťa, pri jazde na plyn, o 25 percent menej oxidu uhličitého a o 75 percent menej oxidov dusíka, ako benzínová alternatíva.
Arona TGI bude v ponuke so všetkými stupňami výbav a tiež s každou z možností individualizácie, ktoré sú dostupné štandardne.
Seat Arona TGI - vypustí o 25 percent menej oxidu uhličitého