Už základ Reference má príjemnú výbavu, v ktorej figuruje dvojité dno batožinového priestoru a tiež rezervné koleso. Netreba priplácať ani za elektrické ovládanie okien vpredu aj vzadu. Za čo však treba priplácať je klimatizácia. Úplný základ je bez nej. Príplatok za balík, spolu s rádiom s monochromatickým displejom je 1 041 eur.

Lepšou voľbou je preto postup ku výbave Style. Tá má vo výbave manuálnu klimatizáciu a rádio s farebným displejom. Style stojí s rovnakým motorom o 1 600 eur viac a pridáva aj palubný počítač, zliatinové disky, tempomat a kožený volant.

Najvyššia výbava bude Xcellence ako pri ostatných Seatoch. Štandardne bude mať dvojfarebné lakovanie, bezkľúčový prístup, automatickú klimatizáciu a čierny strop. Rovnakú cenu ako Xcellence bude mať aj športovo založená výbava FR.

Seat Arona 05 Zdroj: Seat

Plusom Arony bude veľký batožinový priestor s objemom 400 litrov. Okrem samotného objemu obsahuje aj dojazdové rezervné koleso. V Arone je sedenie o 5,5 centimetra vyššie ako v Ibize a svetlá výška je až 19 centimetrov.

Seat chce s Aronou osloviť dve rôzne publiká. Jedným sú mladé rodiny s jedným, alebo dvomi deťmi a druhým ľudia nad 50 rokov. Pre druhú skupinu bude prínosom vyššia stavba karosérie.

Automobilka o Arone nehovorí ako o SUV Ibize, ale ako o menšom súrodencovi modelu Ateca. Arona však nebude mať pohon všetkých kolies, zatiaľ, aj keď platforma túto možnosť podporuje. Platforma MQB A0 ponúka možnosť budúceho použitia hybridného, či dokonca elektrického pohonu.

Zatiaľ však v ponuke budú výlučne spaľovacie turbomotory. Litrové trojvalce ponúknu dva výkonové stupne, 70 kW (95 k) a 85 kW (115 k), pričom výkonnejší môže byť so sedemstupňovým automatom. Najviac výkonu príde v podobe 1,5-litrového TSI Evo, konkrétne 110 kW (150 k). Naftový motor 1,6 TDI má navlas rovnaké výkony ako 1,0 TSI.

Seat Arona 10 Zdroj: Seat