Najväčšou zmenou pri úžitkových vozidlách spriaznených s už predstavenými osobnými je zaplechovanie zadnej časti. Taktiež výbava zameraná na vzhľad absentuje, lakované nárazníky nie sú samozrejmosťou ani pri jednom z troch modelov.

Ešte jeden detail pridáva Peugeot. Už radikálne oddelil osobnú a úžitkovú verziu. Ku osobnému Rifteru bude partnerom Partner. Staronové meno bude použité iba pre úžitkové varianty vozidiel. Odpadne tak problém s identifikáciou pomocou dodatočných slov ako Tepee.

Každé z troch vozidiel bude v ponuke s dvomi celkovými dĺžkami, základ bude 4,4 metra a dlhšia verzia bude mať 4,75 metra. Rovnako každé z troch áut bude mať užitočnú hmotnosť až 1 000 kilogramov.

Opel Combo - nový brat má tiež rovnaké základy Zdroj: Opel

Kým Combo a Berlingo budú mať bežnejšiu prístrojovú dosku, Partner ostane pri rovnakom i-Cockpit riešení ako má aj Rifter. Ale spoločné budú technológie. Veď všetky tri modely budú mať za príplatok adaptívny tempomat s úplným zastavením, farebný head-up displej, bezdrôtové nabíjanie, ale aj indikátor preťaženia.

V ponuke modelov bude aj možnosť umiestniť dopredu až tri sedadlá. Stredné je núdzové, ale niekedy je práve jeden človek ten, ktorý by sa mal zmestiť tiež. Pohon modelov budú mať na starosti podobné agregáty ako v osobných alternatívach. Dá sa očakávať 1,2 PureTech, trojvalec s prepĺňaním, a tiež 1,5 BlueHDi, nafrový štvorvalec. Na trhu sa vozidlá objavia spoločne koncom roka.

Peugeot Partner - i-Cockpit 2 sa preniesol aj medzi úžitkové autá Zdroj: Peugeot