Je veľká pravdepodobnosť, že práve GSi bude jednou z posledných verzií súčasnej generácie. Bude v ponuke výhradne s trojdverovou karosériou. Tá však nesie odkazy práve na najvýkonnejší model OPC. Má väčšie otvory na prívod vzduchu, inú masku chladiča, červené brzdové strmene, chrómovú koncovku výfuku a disky s priemerom ať 18 palcov.
Z OPC však pochádza aj niečo iné. Najvýkonnejší model tomu druhému najvýkonnejšiemu posunie aj podvozok. Nebude však mať samosvorný diferenciál. V zákrutách by však mala Corsa byť dostatočne zábavná.
Zvonka vizuálne vylepšenia ešte dopĺňa spojler na vrchu tretích dverí. Nemá byť však len vizuálnym prvkom, má reálne poskytovať prítlak vo vyšších rýchlostiach.
Opel Corsa GSi 02 Zdroj: Opel
Vnútro zatiaľ automobilka nezverejnila, ale určite v príplatkovej výbave budú aj sedadlá Recaro. O kožou potiahnutom volante netreba ani polemizovať a pedále budú mať hliníkový povrch. Znova je zrejmé, že niektoré prvky budú pochádzať z výkonnejšieho OPC.
Kým OPC má pod kapotou 1,6-litrový turbomotor, GSi si musí vystačiť s niečim slabším. Ani to zatiaľ automobilka nešpecifikovala, ale predpokladá sa, že by GSi mohlo mať 1,4-litrový turbomotor s výkonom okolo 110 kW (150 k). Na stovke by sa mal hatchback ocitnúť za menej ako 9 sekúnd.
Rovnako ako u nás bude Opel Corsa GSi, vo Veľkej Británii sa bude rovnaký model predávať ako Vauxhall.
Vauxhall Corsa GSi 01 Zdroj: Opel