Nová karoséria Corsy používa rovnaké štylistické prvky ako aj ostatné nové modely automobilky. Dôležitým faktom je zníženie hmotnosti. Pri porovnaní porovnateľných verzií je úbytok hmotnosti až 108 kilogramov. Môžu za to hliníkové motory, hliníková kapota, optimalizované sedadlá a tiež odľahčený materiál použitý na zvukovú izoláciu.

Celkovo má karoséria dĺžku 4,06 metra. Výška oproti stále súčasnej generácii klesla o 48 milimetrov. To však neznamená, že priestor vnútri bude menší. Klesla aj svetlá výška vozidla o 28 milimetrov. Model s elektrickým pohonom nebude taký ľahký ako ostatné verzie, ktoré sa majú dostať pod jednu tonu bez pasažierov.

V interiéri Opel ponúkne štandardne 7-palcový dotykový panel na ovládanie väčšiny prvkov, aj keď klimatizácia stále ostáva samostatná. Za príplatok bude dokonca displej s uhlopriečkou až 10 palcov. V EV bude zobrazovať aj toky energií.

Opel Corsa-e - na 80 percent sa nabije za 45 minút rýchlonabíjačkou Zdroj: Opel

Elektrická verzia Corsy bude mať výkon 100 kW (136 k) a krútiaci moment 260 Nm. Výrobca hovorí, že v cykle WLTP prejde na nabitie až 330 kilometrov. Energiu uskladňuje v batérii s kapacitou 50 kWh. Podľa dostupných informácií sa Corsa-e dostane na 50 kilometrov za hodinu za 2,8 sekundy a šprint na stovku trvá 8,1 sekundy.

Nabíjanie rýchlonabíjačkou znamená 80 percent plnej kapacity v priebehu 45 minút. Priebeh nabíjania je možné monitorovať cez aplikáciu myOpel v mobilnom telefóne. Objednávkové formuláre budú u dílerov dostupné už o pár týždňov, ale reálne dodávky modelu Corsa-e začnú až koncom roka.

Do ponuky neskôr pribudnú aj benzínové verzie s rôznymi stupňami naladenia 1,2-litrového trojvalca a tiež naftové s 1,5-litrovým štvorvalcom.

Opel Corsa-e - interiér je skôr konzervatívny Zdroj: Opel