Nový model sa vôbec nepodobá na predchádzajúcu generáciu, ale skôr pripomína koncept FT-1. Dá sa povedať, že Toyota šla cestou agresívnych tvarov, ktoré by sadli aj britskému malosériovému výrobcovi TVR na niektorý z jeho modelov.

Vpredu sú jasné LEDkové svetlá, ale aj výrazný spodný spojler na nárazníku. Kabína za dlhou kapotou má priestor na hlavy zväčšený tvarom strechy s dvoma vypuklými časťami. Vzadu sa inšpirácia konceptom tiež nedá zaprieť. Úzke svetlá a výrazný spojler integrovaný do veka kufra budú poznávacím znamením.

Interiér novej Supry už taký odviazaný nie je. Všetko vyzerá účelne a jednoducho. Informačno-zábavný systém je prevzatý od BMW a pred vodičom je displej miesto klasických ukazovateľov. Ten ukazuje aj časy okruhu a preťaženia v zákrutách.

Toyota Supra Mk5 - vzadu je viacprvkové zavesenie Zdroj: Toyota

Podvozok Toyota vyvinula s Gazoo Racing. Na zadok automobilka použila viacprvkové zavesenie. V základnej výbave bude adaptívny systém pruženia s nastavením Normal a Sport. Na začiatok je stanovená cena 62 900 eur, ale zatiaľ na nemeckom trhu.

Najdôležitejšia časť je však pod kapotou. Tam tróni radový šesťvalec s objemom 3 litre. Má prepĺňanie, logo BMW a výkon 250 kW (340 k). S 1,5-tonovým autom dokáže zvládnuť stovku za 4,3 sekundy a maximum je obmedzené na 250 kilometrov za hodinu.

Na niektorých trhoch, najskôr na domácom japonskom, Toyota ponúkne aj alternatívu ku trojlitru. Bude to štvorvalcový dvojliter s výkonom 190 kW (258 k).

Toyota Supra Mk5 - interiér má jednoduché tvary Zdroj: Toyota