Nový prírastok do portfólia Octavie nesie rovnaké meno a nezmenil ani recept na úspech. Prvou ingredienciou na zozname bol drsnejší vzhľad. Dizajnéri v Mladej Boleslavi ho dosiahli použitím plastových detailov.
Predný nárazník, lemy blatníkov, prahy a zadný nárazník hovoria jasnou rečou. K nim sa, podľa očakávania pridávajú matné strieborné prvky vpredu aj vzadu, ktoré majú pripomínať ochranu podvozka.
Na rozdiel od výbavy Outdoor pre Superb je Scout naozaj terénnejšou verziou kombi Octavia. Ako dôkaz Škoda predvádza zvýšenie svetlej výšky až o 33 milimetrov. To je presne toľko, koľko treba pre občasné výlety mimo spevnených ciest. Zvýšenie príde vhod aj pri parkovaní prednou časťou pri obrubníku. Vonkajší vzhľad vhodne dopĺňajú sedemnásťpalcové zliatinové disky s vyšším profilom pneumatík.
Karavanistov určite poteší aj zväčšenie povolenej hmotnosti prívesu. Dvojtonový príves znamená nárast o 25 percent. Aj pri ťahaní sa prejaví pohon všetkých kolies spoliehajúci sa na mediznápravovú spojku Haldex piatej generácie.
Škoda Octavia Scout - v interiéri je to hlavne o detailoch
Pod prednou kapotou bude na výber z troch motorov. Dva z toho budú vznetové a jeden zážihový. Automobilka zatiaľ neupresnila, ktoré konkrétne to budú, ale dá sa predpokladať, že to budú naftové 2,0 TDI s 103 kW (140 k), alebo s 125 kW (170 k). Benzínový by mohol s veľkou pravdepodobnosťou byť 1,8 TSI s 132 kW (180 k).
Presné detaily o motoroch aj o cenách automobilka zverejní počas autosalónu v Ženeve, kde sa Octavia Scout predstaví.
Foto - Škoda