Automobilka sa dostala do problémov a musela skončiť. Dizajn ale nezostal zapadnutý v minulosti a chopila sa ho nová automobilka VL Automotive, ktorú založil Bob Lutz a Gilbert Villarreal. Oni dali názvu iniciály. Najnovšie do konzorcia vstúpil aj Henrik Fisker, takže sa názov rozšíril na VLF Automotive.

Model Destino sa po troch rokoch dostáva do finálnych fáz príprav na sériovú výrobu. Niektoré detaily sú inovované, ale stále je to prestavaný Fisker Karma. Už viac nebude mať hybridné ústrojenstvo, čo znamená aj zníženie hmotnosti.

Benzínový dvojliter s prepĺňaním, použitý ako generátor, zmizol, rovnako ako elektromotory. Karma, alebo po novom Destino, zhodilo 400 kilogramov a hmotnosť sa dostala pod dve tony. Dostatočným závažím vpredu bude nový motor, ktorý má od zachraňovania ľadových medveďov celkom ďaleko.

Ako darca pohonnej jednotky sa uvádza Corvette ZR-1. Výkon dodáva 6,2-litrový motor V8 s kompresorom na prepĺňanie. Agregát má až 470 kW (638 k) pri 6500 otáčkach za minútu a 820 Nm pri 3800 otáčkach.

VLF Automotive Destino - interiér je rovnako šialený ako v Karme Zdroj: VLF Automotive

Stovku zdolá Destino za 3,9 sekundy. Znamená to výrazné zlepšenie oproti 6,3 sekundám Karmy. Maximum leží pri hodnote 320 km/h. V USA sa bude predávať za 229-tisíc amerických dolárov, čo sú peniaze, za ktoré si zákazníkov na trhu hľadá napríklad aj Aston Martin Rapide.