Najnovšia modernizácia, ktorá hatchback so symetrickým pohonom všetkých kolies zasiahla neprichádza so žiadnymi výraznými vizuálnymi novinkami. Viac noviniek je schovaných pod kabátom a zo spodnej časti auta.
V interiéri sú, podľa vyjadrenia výrobcu, použité omnoho kvalitnejšie materiály. Ale novinky sú aj v tvaroch. Automobilka ponúkne nový sedempalcový displej s najnovšou verziou informačno-zábavného systému s dotykovým ovládaním.
Subaru ešte zvýraznilo v rozbore nových prvkov aj prerobenú hlavicu radiacej páky automatickej prevodovky. S koženou manžetou vyzerá dospelejšie a menej hračkársky ako doteraz. Otvorené kulisy sa viac hodia do Ferrari, či Lamborghini.
XV faceliftom tiež získalo inú kvalitu jazdy. Za ňou stojí najmä nové nastavenie podvozku. Predná aj zadná náprava má trochu tuhšie tlmiče a aj pružiny dostali inú charakteristiku. Nastavenie sa zmenilo aj v prípade posilňovača riadenia, ktorý poskytne priamejšiu odozvu.
Subaru XV - najviac vidno sedempalcový displej a novú hlavicu radiacej páky automatu Zdroj: Subaru
Ponuka agregátov zostane rovnaká a budú v nej štvorvalce na benzín s objemom 1,6 a 2,0 litra. Výkonnejší je na Slovensku štandardne kombinovaný s automatickou bezstupňovou prevodovkou CVT. Naftová alternatíva je iba dvojlitrový boxer.