Každé auto bude môcť používať aj označenie EQ Power. Dokonca to nebudú len dva modely, lebo trieda A bude dostupná aj s karosériou sedan. Otvory na nabíjanie majú pritom všetky modely na opačnej strane ako hrdlo nádrže.

Samotný systém pozostáva z benzínového motora, ktorý je v modeloch A200 a B200. Je to 1,33-litrový štvorvalec s prepĺňaním dosahujúci 118 kW (160 k) a 250 Nm. K nemu sa pridáva elektromotor s výkonom 75 kW (102 k) a krútiacim momentom 300 Nm.

Mercedes-Benz A250e - nabíjací konektor je na opačnej strane ako nádrž Zdroj: Mercedes-Benz

Celkové parametre sú 160 kW (218 k) a 450 Nm. Systém je prepojený s osemstupňovou automatickou prevodovkou s dvoma spojkami. Najmenšia z karosérií, A250e hatchback, má stovku za 6,6 sekundy. Sedan potrebuje desatinu naviac, Béčko dve desatiny. V maximálnej rýchlosti má výhodu sedan s hodnotou 240 kilometrov za hodinu, kým hatchback má o päť kilometrov za hodinu menej.

Dôležité je, že v plne elektrickom režime dokážu hybridy ísť rýchlosťou až 140 kilometrov za hodinu. Balík batérií s kapacitou 15,6 kWh pridáva 150 kilogramov hmotnosti. Na plné nabitie zvládne najviac prejsť sedan, a to až 69 kilometrov podľa WLTP. Nabitie do plného stavu má trvať jednu hodinu a 45 minút.

Mercedes-Benz B250e - na elektrickú energiu dokáže ísť až 140 kilometrovou rýchlosťou Zdroj: Mercedes-Benz