Nový model prichádza s umierneným vzhľadom. Bumernagové predné svetlá nahradili omnoho striedmejšie vodorovné. Práve GT má byť modelom, ktorý má zaujať úplne iné publikum ako mala automobilka doteraz.

Budúci majiteľ McLarenu GT chce aj superšportové výkony, ale zároveň chce aj vysoký komfort počas dlhých presunov. McLaren tvrdí, že práve GT je v tomto malom segmente ľahší, rýchlejší a lepšie reagujúci automobil.

Ako základ auta je použitý karbónový monokok MonoCell II-T, vďaka ktorému GT váži iba 1530 kilogramov. Veľkým prekvapením je batožinový priestor. Vzadu má, pod oknom, objem až 420 litrov, pričom sa do neho dá vopchať aj golfový set. Druhý batožinový priestor s objemom 150 litrov je pod prednou kapotou.

McLaren GT - je najkomfortnejším McLarenom v histórii značky Zdroj: McLaren

Interiér presvetlí presklená strecha, ktorá bude mať možnosť zatmavenia. Zvukovú pohodu bude mať na starosti 12-reproduktorový audiosystém Bowers & Wilkins. Ten má karbónový subwoofer a kevlarové stredové reproduktory.

GT bude poháňať štvorlitrový osemvalec s dvomi turbami. Bude mať výkon 456 kW (620 k) a krútiaci moment 630 Nm. Na stokilometrovú rýchlosť sa GT dostane za 3,2 sekundy. Jeho cena bude veľmi blízko 200-tisícom eur.

McLaren GT - vzadu môže byť aj golfový vak Zdroj: McLaren