Inšpirácia pre nový model prišla vo forme sedanu 200, ktorý má automobilka v portfóliu. Dôvodom na úplne nové meno je úplne nová platforma. S Town&Country má tak spoločné len zaradenie do triedy. S koncom mena končí aj tradícia jedného zo zakladateľov triedy.

Nová platforma okrem mena prináša aj úsporu hmotnosti. Hmotnosťou sa nedostáva na hodnoty menších áut, ale aj úspora 136 kilogramov je prínosom. Diéta umožnila znížiť pohotovostnú hmotnosť na 1964 kilogramov.

Chrysler Pacifica - veľké MPV nie je len krabicou Zdroj: Chrysler

V USA udávajú pri parametroch aj objem interiéru. Celkovo je 5663 litrov. Ale nie sú využité. Využiteľných je 3978 litrov za prednými sedadlami. Systém sedadiel Stow'n'Go už Chrysler používa dlhšie a implementoval ho aj do novinky. Sedadlá sa vďaka nemu ľahko schovajú do podlahy.

Odkazy na menší model sú aj v interiéri. Oblé tvary sú na celej prístrojovej doske. V jej strede dizajnéri umiestnili 8,4-palcový displej s dotykovým ovládaním systému Uconnect. Počet displejov môžu rozšíriť dva pre zadných pasažierov, každý s uhlopriečkou 10 palcov.

Chrysler Pacifica - oblé tvary sú oproti predchodcovi krokom vpred Zdroj: Chrysler

Základná Pacifica bude poháňaná atmosférickým šesťvalcom produkujúcim 210 kW (287 k) a 355 Nm. Zaujímavejší a z hľadiska prednej masky aj krajší je hybrid. Kvôli batériám síce nemá variabilné zadné sedadlá, ale 16 kWh batéria sa dá nabiť z 240 voltovej siete za dve hodiny. Na jedno nabitie prejde Pacifica Hybrid až 60 kilometrov.

Výroba nebude prebiehať priamo v USA, ale v Kanade, vo Windsore (Ontario). O nasadení v Európe sa zatiaľ nehovorí. Ale keď Voyager mohol vystupovať pod značkou Lancia, tak to nie je nemožné.