Športovejšia verzia bude vzhľadovo odlíšená najmä vďaka iným nárazníkom. Ale odlíšenie bude možné len ak pozorovateľ nebude porovnávať verziu s balíkom doplnkov M. Takže ju bude možné spredu spoznať podľa nového tvaru výplne ľadviniek. Vertikálne pásy, na ktoré si niektorí jedinci lepili farebné pásiky sú preč. Tvar je viac rozdelený.

V interiéri to bude znova o doplnkoch M a športových sedadlách. Zásadné zmeny pre túto verziu nebudú. Ale pod kapotou to bude zaujímavejšie.

Pohon má na starosti radový trojlitrový šesťvalec, tak ako v predchádzajúcej generácii. Ale výkon sa podarilo dostať až na 275 kW (374 k). To predstavuje nárast až o 35 kW (48 k). Z nového modelu M340i to robí najvýkonnejší neeMkový model v histórii trojky.

BMW M340i - výplň ľadviniek je iná ako doteraz Zdroj: BMW

Nárast zaznamenal aj krútiaci moment. Ten vrcholí hodnotou 500 Nm, čo je o 50 viac ako mal predchodca. Aj to umožňuje dosahovať stokilometrovú rýchlosť za 4,4 sekundy. Zlepšenie tu je o 0,5 sekundy.

Štandardom modelu je kombinácia s osemstupňovou automatickou prevodovkou a na výber bude pohon zadnej nápravy a pohon oboch náprav xDrive.

BMW M340i - displej miesto ukazovateľov v novej generácii Zdroj: BMW