Pod interným označením G21 sa skrýva kombi, ktoré je o 8 centimetrov dlhšie ako predchodca. Celková dĺžka je až 4,71 metra. To už sú parametre, ktorými kedysi disponovali o triedu vyššie situované autá. Okrem dĺžky nárast zaznamenala aj šírka, pribudli dva centimetre a samotný rázvor osí kolies pridal ešte 4 centimetre. Údaje sú z porovnania s predchodcom F31.

Podobne ako sedan, aj kombi bude mať LED svetlá štandardne, za príplatok bude verzia s adaptívnymi lúčmi a laserovým lúčom pomáhajúcim diaľkovým svetlám. Najväčšia zmena sa, oproti sedanu, udiala vzadu. Línia strechy ostáva dlhšie rovná a prechádza do praktickejšej zadnej časti.

Vynikajúcou správou pre zadných pasažierov je, že vďaka inému tvary strechy budú mať viac miesta na hlavu. Dlhší rázvor oproti predchodcovi zase pridáva aj viac priestoru na nohy. Väčšia šírka zase pridáva miesto v oblasti ramien.

BMW radu 3 Touring - rovná línia strechy znamená viac miesta na hlavy zadných pasažierov Zdroj: BMW

Prístup do batožinového priestoru je štandardne cez elektricky otvárané veko. Bezdotykové ovládanie mávaním nohou je tiež v základnej výbave. Kufor má až o 11,2 centimetra väčšiu šírku, takže plocho balené kusy nábytku bude menší problém umiestniť. Po sklopení sedadiel vznikne až 1 510 litrov využiteľného priestoru.

Kombi bude mať už od začiatku rozmanitú ponuku motorov. Automobilka teda nebude postupne dopĺňať agregáty ako pri sedane. Základ na naftovom poli bude 318d, ktorý bude mať dvojlitrový objem a výkon 110 kW (150 k). Kombinovať ho bude možné so šesťstupňovým manuálom, alebo osemstupňovým automatom.

Vrchol ponuky bude predstavovať verzia M340i xDrive s trojlitrovým radovým šesťvalcom. Ten ponúkne výkon až 275 kW (374 k). Pre ten bude štandardom pohon všetkých kolies a automatická osemstupňová prevodovka. Na trhu sa auto začne objavovať v septembri.

BMW radu 3 Touring - batožinový priestor je o 11 centimetrov širší Zdroj: BMW