Okrem výkonového stredu a cenového stredu sa v strede M4 CS ocitlo aj dynamikou. Pri porovnávanom parametri, ktorý je čas potrebný na prejazd Nürburgringu je o 14 sekúnd rýchlejšie ako M4 s balíkom Competition a o 10 sekúnd pomalšie ako M4 GTS. Celkový čas je 7 minút a 14 sekúnd.

Za 116 900 eur je vozidlo  so zvýšeným výkonom. Radový trojliter s prepĺňaním pridáva ku porcii M4 s Competition Package ďalších 7 kW (10 k) a   50 Nm. Výkon sa vyšplhal na 338 kW (460 k) a krútiaci moment až na 600 Nm.

BMW M4 CS - interiéru musí stačiť jednozónová klíma Zdroj: BMW

Agregát je štandardne spojený s automatickou sedemstupňovou prevodovkou DCT s dvomi spojkami. M4 CS dokáže na stovku zrýchliť za 3,9 sekundy a maximálna rýchlosť je elektronicky obmedzená na 280 kilometrov za hodinu.

Za lepšími parametrami určite treba hľadať aj zníženie hmotnosti. Odľahčenie znamená úbytok 32 kilogramov. Vo veľkej miere za nižšiu hmotnosť môže použitie karbónom vystužených plastov. Napríklad strecha ušetrí až 6 kilogramov oproti plechovej. Kapota má po diéte až o 25 percent nižšiu hmotnosť.

BMW ani neplánuje predaj M4 CS s manuálnou prevodovkou. V kabíne budú teda len dva pedále. Ale bude tam aspoň jednozónová klimatizácia, špeciálny audiosystém a odľahčené dverové panely.

BMW M4 CS - motor má 460 koní Zdroj: BMW