Základom vylepšení je upravený motor. Ten ponúka výkon 331 kW (450 k) pri 6 250 otáčkach a krútiaci moment 550 Nm je dostupný od 2 350 do 5 500 otáčok. Na stovke je M2 CS s automatickou prevodovkou za 4 sekundy. S manuálom, ktorý je tiež dostupný, to dokáže v priebehu 4,2 sekundy.
V štandardnej výbave bude aj M Driver’s balík, ktorý posúva maximálnu rýchlosť na 280 kilometrov za hodinu. Práve použitie manuálnej prevodovky je pre verzie CS úplne prvýkrát. Doteraz boli všetky dostupné len s automatmi.
M2 CS nadväzuje na úspech M3 CS a M4 CS, pričom má aj rovnaký recept na dosiahnutie požadovaných atribútov. Vyšší výkon a nižšia hmotnosť sú kľúčom. BMW pri M2 CS použilo karbónovú kapotu, ktorá nielen pridáva otvory na chladenie motora, ale je až o polovicu ľahšia ako pôvodná oceľová.
BMW M2 CS - strecha je z karbónu Zdroj: BMW
Karbón konštruktéri použili aj na strechu, spätné zrkadlá a predný spojler. Ešte viac je ho vzadu, kde je znova spojler a difúzor z tohto materiálu. Novinkou sú, pri farbe Blue Misano, aj zlaté disky. Sú kované a ak a niekomu nepáči zlatá, tak ich môže mať čierne.
O zastavenie sa starajú keramické brzdy a lepivé pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2. Interiér vrcholného modelu M2 dostal primárne čiernu tému s tradičným trojfarebným pásikom na sedadlách. V interiéri sú tiež karbónové prvky a stredová konzola je oproti ostatným dvojkovým kupé odľahčená.
Základná cena bude 95-tisíc eur.
BMW M2 CS - v základe je manuál Zdroj: BMW