Od bežných verzií sa líši naozaj výraznými nárazníkmi a značným rozšírením blatníkov. Zadný nárazník má výraznú lomenú líniu, ktorá je inej farby ako celá karoséria. Najlepšie na celom balíku je, že výkonné kombi si zachováva svoju praktickosť a ponúka stále 565 litrov batožinového priestoru pri piatich sedadlách a až 1 680 litrov po sklopení druhého radu.

Vzduchový podvozok RS6 je nastavený tak, že je o 20 milimetrov nižšie položený, v štandardnom režime, ako pri bežnom modeli A6. Nad 120 kilometrov za hodinu klesne ešte o 10 milimetrov. V meste je však možné ho zvýšiť na úroveň pôvodných A6.

Pohon zabezpečuje štvorlitrový motor V8 s dvomi turbami a hybridnou pomocou. Celkový výkon dosahuje 442 kW (600 k) a krútiaci moment je tiež pekne okrúhlych 800 Nm. Je spojený s osemstupňovou automatickou prevodovkou a pohonom všetkých kolies Quattro.

Audi RS6 Avant - v zadnej časti je na nárazníku lomená línia Zdroj: Audi

S takýmto arzenálom dokáže RS6 zvládnuť šprint z nuly na stovku za 3,6 sekundy. Maximálna rýchlosť je obmedzená na 250 kilometrov za hodinu. V prípade príplatku za balík Dynamic je maximum posunuté na 280 kilometrov za hodinu a balík Dynamic Plus dostane hodnotu až na 305 kilometrov za hodinu. Každý z balíkov tiež pridáva mechanický centrálny diferenciál, ktorý dokáže až 85 percent výkonu nasmerovať na zadné kolesá.

V Európe sa nová generácia RS6 Avant začne predávať v prvom štvrťroku 2020.

Audi RS6 Avant - stvárnenie interiéru neprekvapí Zdroj: Audi